pirr!!!

gud vad jag vill flytta hemifrån känner jag I CANT WAIT!

har inte bråkat med nån eller så. känner bara ett sådant behov av att få vara självständig nu
bara ha mina egna regel att leva efter. leva på mitt vis.
laga middag vilken tid jag vill. spela musik vilken tid på dygnet jag känner för.
sova när jag vill. och få besök när jag vill.
 
sköta allt själv. ska bli så skönt!
vill flytta nu nu nu nu nu!

var på banken idag och skrev på massor av papper. vet knappt vad jag skrev på ;) haha
men lånet är iaf beviljat, nu ska jag bara skriva på kontraktet på lägenheten och lägga resten av handpenningen.
sen äre klappat och klart för inflyttning. i maj blir det! först var det beräknat den 24 april och sedan blev det fördröjning på bygget (vilket inte förvånade mig) till 15 maj. lite oklart dedär.
vill bara att det ska gå fort!

ska bli så himlans skoj att få inreda MIN egen lägenhet. pastellfärger i massor.
öppet, ljust och sommar så det skriker om det. iiih
då får mina kära vänner kmr förbi på middag, kaffe, filmkväll, cigg, fest u name it. whenever they feel like it :)

är sjukt peppad. och jenna min lilla raring kommer att bli min granne också
kunde man inte tro va! hon bokade en liten lägenhet i samma hus i söndags.
så vi kommer bo där tillsammans. hur skönt som helst att ha en vän i samma byggnad.

kan vi låna mjölk och ägg av varandra om det skulle ta slut.
springa över med toalettrullen i högsta hugg mellan gångarna om det skulle krisa sig ;) lovley

kommer bli grymt dethär.



Kommentarer
Postat av: Nichlas

Åhh jag vill också flytta hemifrån =(

Fan vad grymt snyggt det kommer bli i lägenheten, med alla pastellfärger =)

2009-03-09 @ 20:24:44
URL: http://nichlas.blogg.se/
Postat av: josse

GRATTIS MIN ÄLSKLING!!!

Nu blir du aldrig av med mig..

2009-03-09 @ 20:34:18
URL: http://josiek.blogg.se/
Postat av: sv:::::::

vill aldrig bli av med dig dumbom!

då fåru spö!

2009-03-09 @ 21:27:42
URL: http://emmawessman.blogg.se/
Postat av: Kaisa

Var ska du flytta?=) skojsligt! Det är grymt i början iaf, men ensamheten sucks ibland men det är därför man har vänner och sånt(män) ;)

2009-03-24 @ 03:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0