my weekend

min lediga helg började med att mamsen fyllde år. så vi åt jätte god mat hela familjen på en grekisk restaurang i jakan efter jobbet.
sen åkte jag till dennis och sandra senare på kvällen, blev ett par glas vin, musik, dans och fest :)
va jätte trevlans där, kom hem runt tre :)
lördagen var det upp och hoppa, åkte och solade med bine på förmiddagen och sedan in till stan på en shoppingrunda.
köpte mig en as snygg skinnjacka som jag velat ha länge nu :))


kvällens outfit

 
sedan på kvällen lagade jag och jennifer middag, och sedan kom sara.
så åt vi och drack vin. så kom bea förbi också
var mys.
vi skippade city utgången efter mkt velande fram och tillbaka.
vi hamnade iaf på sportbaren. och kul hade vi!
ja och jenfa rocka loss på dansgolvet. ;)
sen sov jag hos henne.

lite kvällspics


idag har bara blivit en slappdag. så trött i kroppen.
synd med tanke på vilket kanon väder det varit ute.
men men. solen lär väl titta fram fler dagar liksom.

tog en "powernap" mellan kl 3 på dagen till 7.
vet inte om kan kalla 4 timmars sömn för powernap. heh'

ska sova snart igen.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0