en för alla, alla för en <3

min dag började lite upp och ner kan jag tala om.
vaknade upp och allting kändes bara fel. ingenting kändes rätt
och då vet man att det kommer bli en lång dag
tog mig till jobbet. och då deppa jag bara ihop. gick in på lagret och började gråta.
så min chef skicka hem mig. hon tyckte absolut inte jag skulle behöva jobba.
så snäll som hon är.

åkte iaf hem till jennifer då. och fick ett spontant infall så jag färgade håret brunt! och snyggt blev det.
här kommer en bild ;)



sen käkade vi lunch tillsammans. kändes lite bättre när jag träffat jennifer och pratat lite.
typ grät påvägen hem till henne också. verkligen ingenting kändes rätt idag.

sen gick vi till coop och käkade middag också. blev pizza! sara följde med också.
och då blev jag mkt gladare. fick riktiga skratt-attacker. eller vi alla fick!
sjukt kul!

sen bestämde vi oss alla tre för att gå hem till mig och bada i min jacuzzi och bara umgås och mysa!
låg och bada och snackade i en och en halvtimme! så sjukt härligt.
tack för en underbar dag tjejor. i needed it.

bilder från poolen!


Kommentarer
Postat av: Sara

En för alla, alla för en <3 love

2009-03-17 @ 00:08:50
URL: http://idie.devote.se
Postat av: jennifer

å alla för en fralla. tjohej <3

2009-03-17 @ 10:28:13
URL: http://idie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0