ingen rubrik

jag har väl haft en rätt så bra ledig helg. festat både fredag och lördag.
det har inte varit nåt fel över huvudtaget. partaj, dans och sång! kul

nog mer mig det är fel på..
för varenda gång dagen närmar sitt slut så känns allt bara så förjävligt trist och uttjatat.
samma gamla visa varje vecka, varje helg.
tycker jätte mycket om alla mina vänner och mitt umgänge.
och visst har jag kul.

måndag-fredag bara jobba och sova.
fred-lörd några glas vin förhoppningsvis.
sen är det måndag igen. så börjar allt om på nytt.
dagarna går, veckorna går. brist på spänning, ingen motivation.
händer inget över det ovanliga liksom.
och dyker aldrig upp någon speciell heller för den delen!!
nu e det fanimig dax för nåt seriöst. fast så har jag nog känt år efter år.
oseriöst skit hela livet.
trött på hur mitt liv bara fortsätter i samma riktning.
vill bara att någon ska vända mitt liv upp och ner, ta mig med storm.
i need something new, now and fast!
kommer väl dö solo förfan.

känner bara ett stort SUCK just nu.

måndag imorgon, helgen är över, next week begins..
I AM BOORED, SAVE ME!



punkt slut. tack o hej.


Kommentarer
Postat av: sabine

men du emma :) ja ska minsann ta me dig på tokheter från o med nu! ja ska styra upp något i swear!

2009-03-16 @ 08:34:40
URL: http://sabinevuitton.blogg.se/
Postat av: Linda

älskling, du dör inte solo, vi ska gifta oss, you know ! you and me

2009-03-16 @ 16:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0