hej hanna

tack så mycket för den gulliga kommentaren.
ehm. vet inte riktigt hur jag ska börja.
men kan berätta lite kortfattat.

min tvillingbror robert dog i en bilolycka för snart ett år sen..
men för att vara helt ärlig så känns det fortfarande som knappt en månad sen.
tiden bara flyger iväg. arbetsveckorna och helgerna går så himlans fort.
men saknaden och tomrummet efter robert gör lika ont nu varje morgon som det gjorde den eftermiddagen den 29 april när han gick bort.
konstig känsla detdär.
mina dagar är så upp och ner just nu.

känner att jag inte kan beskriva så mycket mer.
för har inte orken eller orden för hur jag ska uttrycka mig.
men var en väldigt hemsk bilolycka iallafall. alla bilolyckor är självklart hemska och oväntade.
men denhär var väldigt brutal.
försöker att inte tänka för mycket tillbaka på vad dom gick fel..

han blev 19 år gammal. vi skulle fylla 20 år tillsammans den 17 december.
men fick istället besöka hans grav ..

otroligt överbeskyddande bror var han och väldigt kärleksfull :)

meningslöst känns det väldigt mycket som just nu.
men det sägs ju att allt har sin mening?
men dethär har fan inte det..

blir väldigt glad iaf att du tycker om att läsa min blogg och följa mig vardag :)


kram, godnatt på dig.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag sitter här med en tår i ögat efter att ha läst ditt inlägg och det där är en människas värsta mardröm. Jag beundrar dig som är så stark nog som kan gå vidare från en sådan händelse, det ska du ha all berömm för. Tänker på dig och din familj och jag hoppas att ni en dag får träffa Robert igen på andra sidan. Kram på dig!

2009-03-07 @ 14:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0