góókväll

ser inte ut att bli nån lugn hemmakväll för mig trots allt.
först hade vi tänkt att bine skulle komma hit så skulle vi ta det lugnt bara, slappa.
men nu bär det av till sandra och dennis istället för lite fest!
jag är fanimig hopplös när det gäller att bara sitta hemma.
får ångest på en gång av att veta att jag inte ska ut nåt. inte gör något.
bara sitta hemma. just nu i mitt liv måste jag typ hålla mig sysselsatt konstant.
en helg hemma är inte på frågan känns det som.

aja kommer nog bli en kul kväll.
öppnar imorrn på jobbet. men det går nog bra
överlevde ju hela den här dagen med mycket sömnbrist så då klarar jag nog två dagar i sträck! ;)

ciiiooo



Kommentarer
Postat av: Nichlas/Rulle

Miss you söta Emma!

Hoppas allt är bra med dig.

Många kramar

2009-03-08 @ 21:29:59
Postat av: sv::

gulle då :) när kmr du hit då? imorrn?

kan du ta och skriva din blogg nu el?



pyss

2009-03-09 @ 00:28:14
URL: http://emmawessman.blogg.se/
Postat av: Nichlas

Vet inte=) Jag ska ju träffa Jocke imorgon tror jag, om inte han jobbar eller har annat för sig:P

Juste skulle ju skriva in den, i forgot! =)



2009-03-09 @ 14:25:29
URL: http://nichlas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0