byébyé sweden!

tänkte klämma in ett sista inlägg innan jag åker imorgonbitti. för ikväll tror jag inte jag hinner med.
börjar känna stressen. men började packa igår litegrann, frågan e ju hur mycket man borde packa ner.
aja slutar det med att jag hittar en massa i usa får jag väl slänga det gamla och in med det nya liksom.
inte mer med det. sjukt att packningen bara får väga 20 kg. fett lite ju!
inte min starka sida att packa lätt direkt. men men
bea och bine kommer förbi jobbet idag och säger hej då också :)
och igår efter jobbet så kom josse förbi och hämta mig, så åkte vi till golden cave och käkade middag! :)

ikväll blire packning, tanka ner lite sköna låtar till flyget. kaffe med vi får se vem..
tänkte iaf utnyttja timmarna på flyget med att läsa ut körkortsteoriboken.
så jädrans drygt att bara sitta still i en flygstol i flera timmar. får spader!
men men ska väl inte klaga, ska ju somsagt till häftiga staden new york. inte varje dag.


men ni får ta hand om varandra här hemma och hålla ställningarna.
love u guys! ses till påsk igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0