v-ås kväll :)


--------------------------

me myself and i.. and josie drog till västerås i lördags och partajade med vår (hmf) gamle vän marcus!
är ju inte direkt samma tempo i lilla staden västerås som det är i sthlm..

för det första så får man inte beställa drinkar som är starkare än 6:or. absolut inte!
så i v-ås så existerar inte drinkar i 10:or i baren.
och klubbarna stänger senast kl 2.
så hemmafester är nog bästa alternativet om man ska på ett kvälls besök i v-ås..

fast vi drog faktiskt till två sköna krogar.. så jag är rätt så nöjd med kvällen endå.
trevliga killar också. kingkong var glá och skön grabb! men han lever inte riktigt upp till sitt namn kanske..
kingkong jättegorillan kanske man nog inte riktigt förknippa honom med. 




och jag hade världens mysigaste
björnmössa på mig!


lite andra pics







---------------------------


Kommentarer
Postat av: Anonym

"me myself and i.... and josie". haha ditt mongo, känner mig mobbad.



Mmm det va kul, trots vissa små dispyter. men som sagt, vi lyckas alltid på ett lr annat sätt.



mmmm jag vill ha kingkoong.

Tror du det finns något enormt som gömmer sig på hans kropp tro? Därav hans namn? :P

2009-01-20 @ 09:21:01
Postat av: Josie

Jag som skrev innan, om du inte fattade det..

2009-01-20 @ 09:21:57
URL: http://josiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0