typiskt!


gissa vad?!
jag är totalt täppt i näsan, får över huvudtaget inte nån luft, panik!
och nässprayen är slut här hemma!
vilket den aldrig brukar vara.

kmr fan kvävas ihjäl i sömnen.
jippi, vilken lång natt dethär kmr bli. kmr inte få en blund.

panik panik panik
går ju inte att andas för i helvete,
skulle någon komma med en näspray nu så skulle jag nog kunna göra vad som helst.
nästan iaf. skulle lätt betala 500 spänn för ett par sprut iaf! utan tvekan

jag säger bara "jossepanik"
och ni som upplevt hennes akut behov av nässpray förstår allvaret i denhär situationen.



ÅH! frustrerad


Kommentarer
Postat av: Josie

hahaha. förstår du mig nu???

Världens värsta känsla.



DET FINNS INTE OTRIVIN MENTHOL I AMERICAT!!! WTF!

2009-01-30 @ 01:23:38
URL: http://josiek.blogg.se/
Postat av: emma

hahahah

america-land has it's bad sides to ;)

2009-01-30 @ 14:05:58
URL: http://emmawessman.blogg.se/
Postat av: Christer

Hej Emma. Hoppas du överlevde natten (L)... hälsa mamma och pappa..hittade din länk på Josses sida..



ha det bra

2009-01-31 @ 10:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0