tisdag!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------



idag var jag ledig, så började min dag med en morgonkaffe med jocke..
när ja tänker efter så går det ytterst sällan en dag utan en kaffestund med jocke.
något jag måste börja min dag med helt enkelt! :)

(mitt nya hår, ljusbrunt med blonda slingor)








sedan åkte jag upp till centrum, solade och köpte mat.
lagade middag till familjen ikväll, blev faktiskt riktigt gott. hihi
gjorde en kyckling-gryta med kantareller, lök och räkor i med pasta. mums!










och nu är NEW YORK resan bokad och klar,
den 1:a April drar vi familjen en vecka, fett nice!
första gången i USA, ska bli spännande!
då ska ja ut på massa äventyr!






------------------------------------------------------------------------------------------------------



Kommentarer
Postat av: jennifer

snygggoooo!

2009-01-28 @ 17:03:38
URL: http://linnjennifer.blogg.se/
Postat av: josie

är så glad för eran skull. ni kommer att få det underbart, det förtjänar ni!!

vill se hårfärgen!!!



älskar dig!!

2009-01-28 @ 23:33:47
URL: http://josiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0