my dream <3


-----------------------------------------------

jag drömde om erik inatt...

:)

åh gud jag saknar den killen asså..
blir både glad och ledsen när jag tänker på dig..

blir alldeles varm i kroppen av att jag fick se dig igen i min dröm,vi träffades igen, äntligen!
och du var lika förväntansfull över att få se mig som jag var att få se dig igen..
var som att du hade varit bortrest i en evighet, du bara försvann utan ett hejdå..
och sen kom du bara tillbaka, och jag stog uppe i badrummet. och sen knackar det på och där står du i hallen..
allting var såååååååå bra!

men men, förblir ju bara en dröm.. OCH DÄR KMR DEN LEDSNA BITEN!
så orättvist att dom som betyder som mest ska tas ifrån en..

suck!


ska ut och röka med jocke nu, feels like i could need a smoke..

--------------------------------------



Kommentarer
Postat av: Josse

Älskar dig!!



Både tur och otur att det finns drömmar, skönt att komma ifrån verkligheten en stund, men man blir alltid lika ledsen när man inser att man faktiskt måste vakna upp till skitverkligheten igen...



Kommer sakna dig!

2009-01-19 @ 22:47:35
URL: http://josiek.blogg.se/
Postat av: emma

mmm jädrans skitverklighet!

varför kunde inte verkligheten få vara som en dröm och drömmar få vara endast mardrömmar..



mm, kommer sakna dig med mitt hjärta.

sjukt mycket <3



2009-01-19 @ 23:11:59
URL: http://emmawessman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0