My day!

----------------------------------------------------------------------------

vaknade upp av att telefonen ringde vid 12 tiden..
behövde vatten på en gång, vin kan verkligen suga ut alla vätskor ur än..
sen gick jag upp, tog ett glas oboy.
sedan en skön dusch.

gick över till jocke och tog en kaffe och cigg med han och sarah.
sen tog ja bussen upp till centrum, solade och handlade mat till middagen ikväll som jag skulle stå för.
blev en god kyckling sallad med avokado och räkor m.m.

var förbi körskolan också, men den var stängd.
så får ta mig dit i veckan, måste köpa en cd-skiva, så man kan börja plugga nångång!

och nu kom jag nyss hem, varit ute och övningskört med pappa.
var ett tag sen.. men det gick bra :)

nu tror jag att jag ska ta en dusch igen, så man får bort dendär solarium-doften.. not so yummi!
så tänkte ja nog ta och öppna upp teoriboken efter det!
måste verkligen skärpa mig om jag vill ha detdär körkortet nångång!!!

take care, pyss!



-----------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0