msn


jennifer säger:

åh


jennifer säger:

jag tänker på dig


£. chris brown! säger:

vad kom dethär ifrån helt plötsligt? : )


jennifer säger:

nej jag sitter här och tänker på dig..


jennifer säger:

du är så himla go, vet du det?
jag är så ledsen över att det har hänt dig så mkt dåligt


£. chris brown! säger:

gullplutt då nu blir ja alldeles tårögd


jennifer säger:

jag är det  :(  <3


jennifer säger:

du betyder verkligen så himla mkt för mig.





-------------------------------------------------

 urklippt ur jennifers blogg:

Sitter i min säng, lyssnar till en av dom vackraste låtar jag vet, No air. Den påminner om smärta och hopplösthet. Det ofattbara. Sorgliga tider. Tårar. Kramar. Tröstande ord. Den där känslan av hjälplöshet tränger sig på så fort jag hör den här låten. Jag vill gömma min vän i en koja av massa mjuka kuddar och filtar, isolera henne från allt det onda och få henne att glömma allt det dåliga. Om så bara för en stund. Klappa på hennes huvud, torka hennes tårar, lova henne att allt kommer bli bra tillslut. Låta henne andas utan att det gör ont.

Livet är inte rättvist.

----------------------------------------------------



den tjejen lyckas alltid skriva på ett sätt så orden når rakt in i mitt hjärta.
en gåva har du.

<3


Kommentarer
Postat av: jennifer

:$ underbara du! älskar dig

2009-01-22 @ 22:50:30
URL: http://linnjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0