keeps me over the surface


igår blev det partaj med min älskade josseposse!
det va skitkul. jag och josse lyckas nästan aldrig med en trist kväll..
inte vår grej helt enkelt..
så varit lite segt idag!

mamma och pappa har umgåtts med jonas och annika hela dagen, och jag har umgåtts med deras underbara son! CLAES! haha
suttit och kollat i gamla  kataloger från brunnaskolan och hagnässkolan.
så man såg ut alltså!
men claes var ett riktigt sött barn faktiskt! (kunde man inte tro) haha just kiddin

ikväll blire väl också nån liten utgång. känner inte för att dega hemma iaf.
blir så rastlös och tankspridd då! så nej tack!

hoppas ikväll också blir skoj! ciiioobello






Kommentarer
Postat av: Josse

Du å jag älskl, alltid lika kul :P

2009-01-10 @ 20:39:20
URL: http://josiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0