jul/nyår!


jaha, då är det 2009 nudå, tiden går fort!
julhelgen har varit mysig, jobbat dom flesta dagarna men kvällarna har jag spenderat med familjen och ludde och farmor, myst i soffan och tittat på filmer och spelat massor av kortspel på min nya laptop!

ludde min lilla svarta boll! så söt, verkligen varit en glädjespridare i huset.
tokig liten sak, mycket skratt och energi har gått till honom.
inte roligt när ludde och farmor skulle åka hem, då blev det tomt i huset igen!

men så har vi nyår också. det firade jag på brunna krog.
var jätte kul, mycket folk. så åt vi nyårsmiddag där också.
blev en lång kväll, började dricka hemma hos micha och bea vid 5 tiden, och kvällen tog väl inte slut förräns vid 4!
men kul varé! :)

här kommer lite bilder! ;))

           


            
                 
                      



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0