full o glá en måndagkväll


Haft vinkväll med jocke! hur mys som helst
suttit på långsidan av huset med filt och mys belysning! :)
haft jääääääääätte mys! sjungit och pratat massa!

 

ska gå och lägga mig snart, rätt så på lyset känner ja, haha
men stavar fortfarande rätt, så inte galer full liksom

loppan och gänget drog till sälen igår! INTE ALLS AVIS! VERKLIGEN INTE!
för jag älskar ju våran lilla håla brunna!


besökte linda i söndags, käka middag och fikade i hennes lägenhet! :D:D:D ´äntligen har man vart där liksom,
var ju på tiden liksom! ;) jätte fint, stor potential för det stället. stora fönster och ytor!
ett bra köp!

aja ska väl typ ta och däcka nu i sängen. alldeles ensam.. vill absolut inte ha nåt medlidane.. hah

sov sött mina troll!
<33


Kommentarer
Postat av: Josse

Tack för inbjudan.

Det är nog JAG som ska känna mig ensam.. snyft..







just kidding..

2009-01-13 @ 17:31:25
Postat av: emma

så lite så ;))

ok, det är väl lika synd om oss båda då.

2009-01-13 @ 17:50:08
URL: http://emmawessman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0