white x-mas

tjingeling folket

nu sitter man o myser i sängen minsann.
luktar så föbaskat gott, fick en lotion av linda i födelsedagspresent, yummi så gott den luktar!
och så sitter jag och myser i min nya morgonrock också, som jag fick av jennifer och sara i present : )

fick mycket fint på min födelsedag! krämer, ansiktsbehandling, pengar, spel, vin, kläder, makeup, presentkort, parfym. mycket nöjd emma.

idag har jag varit i staden hela dagen, shoppat och lunchat. hur bra som helst!
köpt en jäkla massa. så nu är plånboken lite lättare.

min kära lilla farmor är här nu också över julen, trevligt trevligt!
men nu bliré sängen, imorgon är det julafton.



god jul på er! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0