.

inte varit så aktiv här ser jag.
men man har ju full rulle hela tiden, finner ingen tid för att blogga.

min julhelg har varit bra, mysig.
och en hel del fest, mkt sömnbrist vill jag lova!
men tog igen en del inatt, blev en mysig kväll igår, middag med mina jossor och sen blev det tidig läggdags.
skönt som fan.

mellandagsrean är igång förfullt nu, rull rulle på jobbet.
men det är kul!

ikväll blire filmkväll och mys tror jag nog.
på tisdag reser päronen bort minsann, ner till skåne och firar nyår.
så blir jag och huset själva.

jusste, min födelsedag var jätte bra, middag, tårta och massa paket.
och fredagen blev det middag på golden cave med mina underbara vänner.
så nöjd och belåten är jag.


men nu ska jag kila, haré!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0