.

hej folket

ja herregud, försöker fortfarande återhämta mig från lördagens alkoholintag. ha ha ha
blev liiite för mkt liiite för fort för mig tror jag. men kul hade vi minsann.

i fredags blev det lugna puckar hemma med jossan
och i lördags blev det vin hemma hos mig och sedan en sväng till sportbaren
med jossan och två andra muppar.

men fortfarande typ bakis. somnade vid kl 5 igår och vaknade upp 9 imorse då jobbet kallade..
ikväll blir det middag och sleepover hos jennifer min :)
och tisdag blire körlektion 2 timmar sedan myskväll med jossan
och onsdag blire julklapps shopping i stan med angelica :)

och torsdagkväll är det julbord med jobbet i hagaparken :)))

nu ska jag kila, hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0