!

nu sitter man på jobbet, full rulle idag, fick stor leverans på morgonen!
ska snart ut igen, tänkte bara skriva ett par rader först.

igårkväll sluta det med att jag pratade med min plutt linda i telefon i nästan 4 timmar.
vi var lite halvt rastlösa så vi prata och timmarna bara flög iväg.. vid halv 2 tiden insåg vi att nu är det nog dags att sova och 4 timmar senare skulle man upp igen! ny arbetsdag, yej!

och la nyss på luren med angelica, gullig tjej det :) henne gillar jag starkt
och ikväll ska jag inte sova själv inte. sleepover hos J minsann, myspys!

och imorrn är det helg! och det är min lediga helg också. så det blir kalas :)

sådär, haré tjao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0