lördagskväll

inte uppdaterat mig på ett par dagar nu..

min jobbhelg nu, så är hemma ikväll. blir en tidig kväll
jag och maddo har ätit middag hos mig.
lagade maträtten flygande jakob. mumsfillibabba!
riktigt gott. med tända ljus. jätte mysigt.

sedan satt vi på baksidan med mami o papi och pratade ett tag.

igår efter jobbet träffade jag linda och hennes familj och släkt på golden cave.
satt kvar där  och sedan en sväng förbi sportbaren.
men blev relativt lugnt.
och på tal om min vän linda så är hon helt frisk nu från cancern!
UNDERBARA NYHETER! =)

har fart alla möjliga tankar genom huvudet sedan hon fick det hemska beskedet. och nu kan man förhoppningsvis slappna av och se framåt :)

testade på att snusa igår också, catch mini tror ja det var. smakade typ lakrits.
men var ingenting för mig. luktar illa och smakar illa :/

ska börja spara pengar nu också
. som sjutton!
så fort lönen kommer nu så ska det läggas undan i spargrisen!

när ja tänker efter så vette tusan vad det är jag spenderar alla mina löner på.
för allt är ju slut rätt som det är. och vad gör jag för alla pengar liksom?
fikar, festar, uteserveringar, cigg, massa onödiga småköp all the time, shopping?
visst är det roliga saker, men gud så dumt.

borde göra något så mycket bättre för dom. så nu ska jag göra det också!





ska ta och borsta gaddarna nu och lägga mig under täcket och titta på nåt kul på tv.
upp tidigt imorgon och öppna butiken.

sov så gott allihop!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0