in my thoughts

idag var det full rulle på jobbet kan jag lova.
men fick skjuss hem av pappa efter jobbet, det behövdes. var och är så trött just nu!
blir en tidig kväll. var länge sen känns det som. Behöver mer sömn!

min vecka består av jobb och jobb..
ska till kista imorgon efter jobbet med bine, vi ska på skattjakt.
hitta en födelsedagspresent till u know whoooo. ( så kan tyvärr inte be dig följa med darl )
no hard feelings i hope? :)

På fredag ska jag på begravning. Min morfars lillebror har gått bort, Ivar.
han var så himla härlig.
älskade när han och berit kom på besök. riktigt skojjiga typer :) man skrattade alltid i deras sällskap.
jag vill bli som ivar och berit när jag blir gammal, dom verkligen njöt av varandras sällskap.
bästa kompisar helt enkelt, träffades när dom var i tonåren och höll ihop ända till nu.
lite smått nervös inför begravningar nu känner jag. varit på allt för många tror jag.
orkar inte få backflashes.. sånt som påminner om allt.. rädd för att känslan ska komma tillbaka, som samma dag när vi begravde min tvillingbror. samma olidliga smärta i bröstet :/

men orkar inte tänka mer på det nu. det får gå som det går..




På fredag kväll ska vi ut alla tjejorna och fira jennifer som fyller 21 år!
ska bli riktigt roligt. middag och drinkar.

funderar på att ta ett varmt bad nu. fryser som attans.
tror det kan bero på att jag är så trött i kroppen.

laaater!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0