fridaynight

begravningen gick bra igår. var fint.

på kvällen åkte vi in till staden, blev ett helt gäng med brudar.
käkade på en italiensk restaurang på sturegatan. riktigt soft ställe, grymt bra priser och god mat.
satt även där och förade.
sedan åkte en del hem mot kvällen, en del gick vidare till ett ställe som heter collage och jag åkte med Linda till MP.
dansa loss och hade jätte kul faktiskt.

ikväll ska jag på kräftskiva hos bea och micha! själv äter man ju inte kräftor.
tycker det ser så brutalt ut när hela kroppen ligger på tallriken med ögon som tittar på en, så måste man slita av huvudet och slita kräftan i stycken. rensa bort bajset. NE USCH SÄGER JAG BARA!



håller mig till paj och bröd ikväll. kanske nån liten räka för mig kan det blir, men ingen kräfta inte.
hoppas på att få lite bilder från gårdagen sen. så ska ja lägga upp!

nu ska jag gå ner och göra mig en omelett och slappa i soffan lite.
inte ätit något idag ännu, inte ens hungrig heller. wierd :/

jennifer verkade iallafall haft väldigt roligt igår :) och alla andra också :)
var en toppenkväll. ska absolut besöka restaurangen
Vapiano nån mer gång.





                                                                            pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0