vårsolen tittar fram!

underbara morgon, solen skiner.
i love it!

igår blev det en myskväll med sara och jennifer efter jobbet.
filtar, cigg och te!

och idag jobbar jag till kl 18 ungefär. skönt, slipper stängningen.
och då ska jag möta upp josse, så ska vi äta middag hemma hos mig, grillat!
och dricka lite vin och prata en massor! :)
sedan bär det av in till stan med jennifer, sara, cissi, sabine, jenna och så jag och josse.
världens underbaraste gäng! ;D
med tanke på vädret så blev vi sugna på att sätta hos på någon mysig uteservering med ett glasvin bara.
och umgås.

blir riktigt trevligt tror ja nog! :) ser fram emot!

nu ska jag äta klart min frulle och sedan blire en kaffe i morgonsolen!

pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0