up and down. i wonder how it ends?

vilken natt, allt jag har att säga.
vi var hos sandra igår, var trevlans det!
jag skötte mig bra och tacka nej till shots. inte min grej detdär. sprit. usch
men jenna tog dock två st. vilket var ett BIG MISSTAKE.

för inatt runt tre vaknar jag upp av att hon ligger och spyr ner sängen och mig så det heter duga.

jag flyger upp, fortfarande i djup sömn typ. hämtar en påse.

men var gör inte lilla jenna. hon spyr påsen istället för i den.
herregud. men men stackarn, så det kan gå.
själv vare upp och hoppa pigg o glá, jenna mådde väl som hon förtjänade. jobbat hela dagen.
och sedan åkte jag till närakuten i jakan efteråt. och nu är jag hemma och har vädrat hela sängen, tvättat kuddar och allt. ska börja skrubba madrassen efter middagen tänkte ja.
för nu har pappa grillat färdigt där ute.

sedan ska jag hitta på nåt med jenfa och sara. får se om vi startar kvällen här. det visar sig.


puss och kram..





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0