tjäna

nu är man hemma från jobbet och har fått lite mat i magen :)

och gissa vad som hände on the way home liksom, jorå en bil krockade in i vår buss..
men som tur e är ju en buss rätt så stabil. så det var mest bilen som blev kvaddad.
farligt att ha brottom i trafiken.

jaja, nu sitter jag och tittar på nytt läge på tv. man blir ju så galet pirrig på att flytta nu.
var på ikea igår med pappa och jenna, bestämde mig för en soffa och beställde ett tyg till.
så dom skulle sy upp sofftyget till mig. så får väl det om en månad ungefär.
köpte massa annat smått och gott också som man måste ha till flytten!
längtar som fan!

och imorgon är jag ledig, ska bli så sjukt skönt.
behöver verkligen en sovmorgon nu. inte sovit många timmar den här veckan känner jag.
helt tärd.

men nu ska jag ringa jennifer och ta en prommenad med henne.


hejpåer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0