...

du lämande oss i förtvivlan.
i tomhet och saknad.

det är ett år imorgon sedan vi såg dig sist. vi såg dina fina ögonen

finner inga ord som kan beskriva min längtan efter dig robert.
det var som att någon slet ut hjärtat ur mig när vi fick beskedet på sjukhuset den 29 april.
vi kom in med hoppet i blicken och ville bara ta oss in och hålla dig i handen.
så ger dom oss ett sådant besked, att det är försent.
fanns inget syre kvar. kunde inte andas.
och när jag väl tänker på det är det som att någon fortfarande tar luften ur mig..

det gör så fruktansvärt ont i mig.
det är nog den renaste formen av förtvivlan, tanken av att aldrig med få se dig. ha dig nära mig igen.

saknar dig så.







Kommentarer
Postat av: jen

:( jag älskar dig.

2009-04-28 @ 22:27:13
URL: http://idie.devote.se
Postat av: M

Fast jag itne känner dig gråter jag just nu. Jag har följt dig sen du startade din blogg. Livet är så orättvist.

2009-04-28 @ 23:31:09
Postat av: Becca

Skickar alla mina tankar till dig och din familj Emma. Tänker på er jämt ska du veta.

Vi kanske syns nere hos Robert lite senare.

Massa strykekramar// Becca (+ småkillarna)

2009-04-29 @ 12:09:26
URL: http://www.metrobloggen.se/beccis88

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0