.

närhet.
även den starkaste människan kan bli så svag.
och den svagaste människan kan bli så stark av närhet.

vi alla behöver närhet. är riktigt absurt hur närhet påverkar en.
man vill känna sig behövd.
känslan av att tillhöra någon, känna sig älskad.
det är ju det vi alla söker efter här i livet. det är meningen med livet.

sedan har vissa turen att hitta den rätta tidigt i livet.
och vi andra vandrar runt på stigar som leder lite här och var.
men jag har iaf inte hittat min rätta väg ännu.
är fortfarande vilsen och vill bli funnen av någon.

närhet är en riktigt svag länk för mig.
det får mig att må bra för stunden.  inte känna mig så jädrans ensam.
får mig att känna en känsla av välbefinnande.
att någon ser mig.

och förhoppningsvis någon dag så ska någon titta på mig, och bli alldeles varm i hjärtat.
någon dag ska det få bli min tur.



det var dendär förbaskade närheten!
den förgiftar ens sinne.

jag hoppas det fortfarande finns ett hopp för oss.
för då ska jag aldrig låta mitt sinne förgiftas igen.

jag ska bara sträva efter att bli en bättre människa!
vara så bra jag bara kan vara för dig.

jag behöver dig så otroligt mycket min älskade vän.

:,(








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0