seven days left


idag har jag varit ledig

så började dagen med att koka lite havregrynsgröt, sen gick jag över till jocke på en kopp kaffe :)
det var trevligt, va ett tag sen man träffa honom nu, konstigt nog..

har jobbat rätt så mycket på sista tiden, och han blev lite små krasslig i veckan, så bäst att hålla sig undan liksom!

och sen har jag pysslat med rummet :D så nu har jag fått det jätte fint.
äntligen fixat min fotovägg som jag velat göra så länge.. men aldrig tagit mig tid till

var på ikea i söndags med syrran. så köpte lite fina ramar då och annat smått och gott.
jusste, köpte jätte mysiga sockor på julmarknaden i gamla stan också, och lite pynt till rummet.
så nu är jag klar! :)





imorgon ska jag göra fransk manikyr också, så man är lite fin till min födelsedag nästa vecka.
Är faktiskt bara 7 dagar kvar, nästa onsdag fyller jag 20 år.

Eller jag och robert fyller 20 år.. <3
tiden bara flyger iväg.. och vart tar den vägen igentligen?
alla dessa månader, vad har man gjort av dom..

konstigt




Kommentarer
Postat av: Linda

super fint gumman :D

MYCKET MYCKET !!!!!!!!!!!!

2008-12-10 @ 21:10:25
Postat av: sv;;;

:)))))))

2008-12-10 @ 22:56:32
URL: http://emmawessman.blogg.se/
Postat av: ullis

va mysigt de blev :)



aa de e konstigt att tiden bara fortsätter gå, man tycker att hela världen borde stanna upp när nått sånt här händer.

2008-12-11 @ 14:55:37
URL: http://inmyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0