jahap, min helg var..


blev en lugn och skön helg hemma bara, jobbade så.
och öppnade i söndags så då var jag uppe vid halv 7 på morgonen.
sedan efter jobbet var det julbord med jobbet i sumpan, på en grekisk restaurang!
det var mysigt! :)

vi kände att vi kör grekisk mat istället för julmat, det får man ju endå så mkt av sen!
och så klämde vi in oss allihop, 7 stycken  i jessicas lilla blå bil och begav oss mot sunbyberg, haha vet knappt hur vi lyckades.
det måste sätt riktigt lustigt ut! haha! gina tricot tjejerna från butik 119 är inte att leka med!

så fick vi en jätte fin julklapp också av vår världens bästa chef jessica! :)
jätte mysiga innetofflor! har på mig dom nu, mina fossingar mår prima!

såhär såg paketet ut!




och ur det kom dessa myssaker!   taadaaa!




´-------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0