ikväll! :)

......................................................................................................

ikväll blire födelsedagsmiddag hemma hos mig! pirr pirr!!!

det blir:

jag
jenna
linda
josse
jennifer
jocke
claes
johan
mindell
karin
danni

micke kunde inte kommer (halsflus)
och ullis är i london
men hon käka middag med oss den 17:e! :)

fick massa paket i onsdags också!

mamma och pappa: kristall vinglas och koppar
Ullis: ett halsband, en skyddsängel
josse: två armband och blommor
annika (claes mamma): två designade koppar från fillipa K
jocke: parfym, lotion och shower, 4 jättefina vinglas
syster: två tekoppar med fat (asläckra), olive serien (lermask, peeling och handcream)
danni: 4 tallrikar med ett rosa mönster på, jätte fina :)
kusinerna: pengar
eva-britt: pajform, skärbräda, örhängen

har säkert glömt nåt :/

så nu är jag som packad och klar för att skaffa mig en lägenhet :))
vi åt god middag hela familjen och ullis, senare på kvällen kom några förbi, så åt vi tårta och kakor!
och så var vi självklart hos robert på kvällen, och tända massor av ljus! det vart så fint.
ska lägga in en bild på graven sen..  och lite födelsedagskort också.

Men nu måste jag börja förbereda inför middagen ikväll!

see u laater!


.............................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0