ge mig!


idag på min lediga dag har jag faktiskt gjort fransk manikyr
min syster har en föredetta arbetskarmrat som gör sånt på sin fritid,
 så jag fick en tid och åkte hem till henne i tibble..
och dom blev mycket fina för bara 300 kronor :)
så det var ju billigt och bra..
kan ju inte bli så mycket sämre än hur mina naglar såg ut innan iaf.. (haha)



är en galen nagelbitare, eller river mest tror jag..
försökt med alla metoder för att sluta bita, men det är fan helt omöjligt..

:/

jag vill så gärna kunna låta mina egna växa ut, har funkat nån enstaka gång när jag gjort manikyr regelbundet.
då har jag inte kunnat bita liksom, men dom går av lika fort som jag slutar med manikyren.. :/
dom är för svaga helt enkelt efter alla år av tortyr!

men ska försöka låta dom växa ut nu igen under manikyren. så får jag dränka dom med ett nagellack som är nagelförstärkande.. så får väl se hur det går den här gången.

sen har jag fikat hemma med mindell också, blev bullar och saft, och han drack te nerdränkt med 50 kg honung :/
ehm...

nu ska jag surfa lite på internet tänkte ja, vill köpa mig en laptop, men inte allt för dyr!
och ska spana efter lite lägenheter också..
viiiiiiiiiilll verkligen ha min egen lägenhet, helst en nybyggd i centrum.
det vore helt perfekt! :))

pirr pirr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0